در ادامه سلسله پنل های تخصصی مرکز پژوهشی آرا، اولین نشست با موضوع «ارائه الگوی توسعه صنعت بانکرینگ ایران»، سه شنبه ۱۵ آبان برگزار شد.

در این نشست که در استودیوی مجموعه پیام رسان برگزار شد، مهندس ساطعی، کارشناس ارشد حوزه بندری و دریایی، مهندس راوند، دبیر انجمن صنعت بانکرینگ ایران و مهندس امیرحسین طیبی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت مرکز پژوهشی آرا به بررسی اهمیت این صنعت و چالش های پیش روی آن پرداختند.

از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست، می توان به تشریح ارکان و بازیگران اصلی حوزه بانکرینگ اشاره کرد. بر این اساس ارکان اصلی این صنعت در دو دسته دولتی و خصوصی قابل تفکیک بوده و همکاری بخش دولتی و خصوصی متضمن توسعه این صنعت است. به عقیده کارشناسان حاضر در این نشست، عملکرد بخش دولتی در حوزه بانکرینگ، در قالب عملکرد مناسب سازمان بنادر و دریانوردی ایران، شرکت ملی نفت ایران و سازمان گمرک قابل تفکیک است.

طبق برنامه ریزی اندیشکده سرآمد، بررسی موضوع توسعه صنعت بانکرینگ در قالب پنل های تخصصی، همچنان ادامه خواهد داشت. در همین راستا دومین نشست بانکرینگ سه شنبه ۲۲ آبان از ساعت ۱۶ در استودیوی پیامرسان برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این نشست ها با شماره ۸۸۸۶۳۹۶۳ تماس بگیرید.

همچنین برای مشاهده و دریافت اخبار و محتواهای مرتبط با پنل بانکرینگ به درگاه های رسانه ای مرکز پژوهشی آرا مراجعه نمایید.

@Samanetwork

درج دیدگاه

CAPTCHA
سوال امنیتی، جهت تشخیص هویت انسانی کاربر.
۳ + ۱۶ =

Solve this simple math problem and enter the result.‎ E.g.‎ for 1+3, enter 4.‎