بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

 

ملت بزرگ ایران، امروز داغدار فقدان رئیس ­جمهوری شد که عاشق مردم بود. داغدار وزیری شد که لحظه‌ای را برای احقاق حقوق ملت ایران و دیگر مظلومان عالم در صحنه‌های جهانی از پای ننشست. داغدار مسئولینی مومن و متدین شد که محبوب مردم بودند.

حجتالاسلام رئیسی از جنس مردم بود، در بین مردم زیست و برای مردم جان خود را فدا کرد. او شیفتة امام رئوف بود و عطوفت و مهربانی که نسبت به مردم داشت را از امام خود الگو گرفته بود؛ چه در مقام ریاست قوة قضاییه و چه در ردای رئیس جمهور و هرجایی از این نظام که خدمت نمود، همواره این ویژگی را با خود همراه داشت. سفر من الحق الی الخلقش او را خادم اهل بیت و مردم کرد و در راه خدمت سفر من الخلق الی الحق را در پیش گرفت.

دکتر امیر عبدالهیان در اوج تواضع و فروتنی عامل به وصیت امام در حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان بود. و نه تنها صدای ملت ایران بلکه صدای مظلومانی شد که در دنیای پر مدعایِ حمایت از بشریت به خاک و خون کشیده می‌شوند. از این روست که امروز نه تنها ملت ایران که مظلومان عالم نیز داغدار از دست دادن مسئولین فداکار ایران هستند.

مرکز پژوهشی آرا نیز  شهادت مجاهدینی که در راه انجام وظایف دینی و انقلابی جان خود را تقدیم کردند، خدمت امام زمان عج‌الله تعالی فرجه الشریف، رهبر کبیر انقلاب و مردم مومن و شریف ایران تسلیت عرض می‌کند.

بی‌شک جوانان این مرز و بوم راه این عزیزان در خدمت به اسلام و ایران اسلامی را ادامه خواهند داد، باذن الله الاعظم.

درج دیدگاه

CAPTCHA
سوال امنیتی، جهت تشخیص هویت انسانی کاربر.
۱ + ۱۵ =

Solve this simple math problem and enter the result.‎ E.g.‎ for 1+3, enter 4.‎