به منظور توسعه شبکه ارتباطی و ایجاد ظرفیتهای جدید در اندیشکده اسماء، مدیران ارشد این مجموعه از پردیس دانشگاهی و مدرسه مدیریت skolkovo بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا حقیقی قریب مدیرعامل اندیشکده اسماء و سید صابر امامی معاون مرکز پژوهشی آرا به دعوت پردیس دانشگاهی و مدرسه مدیریت skolkovo در شهر مسکو کشور روسیه، از این پردیس بازدید و برای همکاری متقابل با مدیران این مجموعه به گفتگو نشستند.
در این بازدید و گفتگو خانم ویولتا گریگوریوا مدیر اجرایی دانشکده و امور بین‌الملل ضمن ارائه خلاصه‌ای از سوابق و فعالیت‌های این مجموعه ابراز امیدواری کرد تا با شناسایی فرصت‌های مشترک، امکان همکاری بلند مدت در قالب معرفی متقابل اساتید و دانشجو، برگزاری دورهای مشترک، انتقال تجربیات و سایر فرصت‌ها برای طرفین به وجود آید. 

علیرضا حقیقی نیز ضمن دعوت از مدیران ارشد این مجموعه به ایران به معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های همکاری در اندیشکده اسماء پرداخت.
سید صابر امامی نیز در این بازدید و گفتگو با اشاره به ظرفیت‌های متعدد پژوهشی در فضای بین‌الملل بین ایران و‌ روسیه پیشنهاد طراحی دوره‌های کوتاه مدت مدیریتی در حوزه‌های تکنولوژی مانند هوش مصنوعی و فناوریهای مالی جهت همکاری دوجانبه به مدیران ارشد پردیس و مدرسه مدیریت skolkovo ارائه کرد. 
در پایان نیز خانم آنیا بورشیچ مدیر روابط بین‌الملل و بازاریابی به همراه هیئت ایرانی بخشهای پژوهشی، مرکز سمینارها، فضاهای اشتراکی کسب و کار و سایر بخشهای پردیس را به میهمانان ایرانی خود نشان داد.
لازم به ذکر است اندیشکده اسماء بعنوان اولین مدرسه حکمرانی، برگزار کننده دوره‌های DBA و DPA با همکاری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران است.

درج دیدگاه

CAPTCHA
سوال امنیتی، جهت تشخیص هویت انسانی کاربر.
۱۷ + ۳ =

Solve this simple math problem and enter the result.‎ E.g.‎ for 1+3, enter 4.‎