بایستههای رسانه پردازی در مواجهه با بحران بیماری کرونا
مسئولیت سنگین رسانهها در مواجهه با بحران های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. قدرت و حوزه نفوذ رسانهها در افکار عمومی مردم و نقش تاثیرگذار آن در شکل دهی به افکار عمومی، باعث شده است تا متخصصان حوزه رسانه و مدیریت بحران، رسانهها را به عنوان یکی از مهم ترین عناصر و ابزارهای مدیریت بحران معرفی کنند.
دپارتمان: دفتر مطالعات تصویر اجتماعی
تصویر: ![](https://ararc.ir/sites/default/files/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7_0.jpg)
![](https://ararc.ir/sites/default/files/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AC%D9%87%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7_0.jpg)
اندیشکده: اندیشکده افرا
نوع: گروه ویژه سیاست پژوهی کرونا
سال انتشار: ۱۳۹۹