عضو اندیشکده اسرا: هنوز بسیاری از هموطنان ما درگیر ماجرای خون‌های آلوده‌ای هستند که دست‌های فرانسوی صحنه‌گردان اصلی آن فاجعه بود. چطور یک بار دیگر به این کشور می توان اعتماد کرد؟

 

آرش پاک‌اندیش، پژوهشگر مرکز پژوهشی آرا در مصاحبه با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برایان هوک نماینده دولت ایالات متحده در امور ایران صراحتاً اعلام کرده است که «کرونا ایران را از تحریم‌ها نجات نخواهد داد» و ذره‌ای از استراتژی «فشار حداکثری» بر ایران کاسته نخواهد شد.

وی افزود: چطور باور کنیم سازمان پزشکان بدون مرز که همچون سایر سازمان‌های بین‌المللی در سیطره نفوذ آمریکایی‌ها است، نگران جان ایرانی‌ها شده و برای کمک به ایران، تجهیزات و کارشناس اعزام کرده است؟

این کارشناس مسائل امنیتی اظهار داشت: ورود گروه موسوم به «پزشکان بدون مرز» از مبداء هر کشوری از جمله فرانسه به ایران قطعا امکان باز شدن کریدور نفوذ به کشور و خروج اطلاعات ژنتیکی مردم را این بار به بهانه مقابله با ویروس کرونا فراهم می آورد.

وی ادامه داد: هنوز بسیاری از هموطنان ما درگیر ماجرای خون‌های آلوده‌ای هستند که دست‌های فرانسوی صحنه‌گردان اصلی آن فاجعه بود. چطور یک بار دیگر به این کشور می توان اعتماد کرد؟

آرش پاک‌اندیش در پایان گفت: هنوز آن قدر از نقض برجام از جانب آمریکا و میانجی‌گری‌های مکارانه اروپا نگذشته است که دولت جمهوری اسلامی بخواهد دچار یک فراموشی تاریخی مجدد شود و به غربی ها اعتماد کند.

درج دیدگاه

CAPTCHA
سوال امنیتی، جهت تشخیص هویت انسانی کاربر.
۱۳ + ۷ =

Solve this simple math problem and enter the result.‎ E.g.‎ for 1+3, enter 4.‎