دکتر سید مهدی پاکذات، دبیر دپارتمان نفت و انرژی: اولویت های برداشت از مخازن مشترک نفت و گاز مورد بررسی دقیق پژوهشگران مرکز در حوزه نفت و انرژی قرار گرفت.

دکتر سید مهدی پاکذات دبیر این دپارتمان در خصوص جلسه اخیر دپارتمان نفت و انرژی به روابط عمومی مرکز گفت: این جلسه هماننده روال سابق جلسات دپارتمان نفت و انرژی با حضور اکثریت اعضا هیئت علمی دپارتمان تشکیل شد و در این نشست نیز بر اساس مدل قلبی همه اعضا معطوف به یک موضوع واحد به تبادل نظر پرداختند.

پاکذات ادامه داد: موضوع این جلسه بررسی گزارش تولیدی این دپارتمان در خصوص اولویت های برداشت از مخازن مشترک نفتی و گاز جمهوری اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: موضوع موانع متعدد در خصوص برداشت متوازن از میادین مشترک نفت و گاز با همسایگان جغرافیایی کشورمان همواره یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین کشور در حوزه  نفت و انرژی به خصوص در سالیان اخیر بوده است. از این رو تلاش شده تا راهکار های این مسئله با دیدی کارشناسی مورد دقت نظر قرار گیرد و در نهایت با ارائه راه کارهای عملی در خصوص برون رفت از شرایط فعلی افق های جدیدی نزد تصمیم سازان و مدیران صنعت نفت و گاز کشور قرار گیرد.

این عضو هیئت علمی اندیشکده سرآمد در پایان گفت:  معتقدم مرکز پژوهشی آرا با این گزارش توانسته است برای استفاده بهینه از میادین مشترک نفت و گاز جمهوری اسلامی ایران راهکاری همه جانبه نگر ارائه دهد.

لازم به ذکراست نهمین جلسه دپارتمان نفت انرژی در سالن جلسات مرکز پژوهشی آرا با حضور هفت نفر از اعضای هیئت علمی این دپارتمان تشکیل شد.    

درج دیدگاه

CAPTCHA
سوال امنیتی، جهت تشخیص هویت انسانی کاربر.
۱ + ۴ =

Solve this simple math problem and enter the result.‎ E.g.‎ for 1+3, enter 4.‎