به گزارش واحد ارتباطات و انتشارات مرکز پژوهشی آرا؛ مراسم نکوداشت هفته پژوهش و همچنین بیست یکمین جلسه صف و ستاد به صورت همزمان با حضور ریاست محترم مرکز، معاونان، مدیران عامل موسسات تابعه، مدیران ستادی، دبیران دپارتمان ها و همچنین تنی چند از پژوهشگران این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرات آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران دکتر مهرداد بذرپاش " ریاست مرکز پژوهشی آرا" ضمن عرض خیر مقدم به همکاران و مدیران بخش های مختلف مرکز سلسله برنامه های سال آینده و همچنین عملکرد واحد هاو موسسات تابعه را در سال جاری بررسی و تحلیل نمود و ضمناً رائه راهکار های جهت پیشبرد اهداف عالی این مرکز پژوهشی ابراز امیدواری کرد آرا بتواند مرحله تعالی سازمانی را به خوبی تجربه کرده و از این رهگذر نتایج قابل قبولی از مجموعه تلاش های پژوهشگران مرکز عاید اهداف متعالی نظام و انقلاب در بخش های گوناگون شود.

در ادامه این نشست مهندس حامد زرگر معاون برنامه ریزی و هماهنگی مرکز ضمن رونمایی از اینفو گراف اکوسیستم آرا به شرح مراحل تولد، رشد و تعالی سازمانی پرداخت و بدینوسیله ورود به مرحله تعالی سازمانی را رسماً اعلام کرد.

در ادامه اعضای خانواده بزرگ آرا شاهد رونمایی از دو کتاب "کنترل استراتژی" و "نظریه های مبنایی در رفتار سازمانی" با حضور ریاست مرکز و همچنین مترجم این آثار "جناب آقای دکتر وحید خاشعی" بودند.

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز دیگر مراسمی بود که در حاشیه این نشست برگزار شد و ریاست مرکز ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از تلاش تمامی پژوهشگران مرکز از تلاش های آقایان دکتر پاکذات" دبیر دپارتمان نفت و انرژی اندیشکده سرآمد"، دکتر میری " دبیر دپارتمان امنیت ملی اندیشکده اسراء" و سرکار خانم داوودی" مدیر دپارتمان کارگروه اجتماعی اندیشکده افراء" آنها را به عنوان پژوهشگران برتر معرفی نمود و با اهدای تندیس پژوهشگر برتر مرکز و همچنین تقدیم لوح تقدیر از نامبردگان تقدیر و تجلیل نمود.

لازم به ذکر است توضیحات جناب آقای صابر امامی مدیر عامل موسسه پیام رسان حکمت اندیشه در خصوص نحوه فعالیت این موسسه و فرآیند جدید توزیع تولیدات موسسات از دیگر مواردی بود که در این نشست طرح و مورد استقبال حاضرین واقع شد.

درج دیدگاه

CAPTCHA
سوال امنیتی، جهت تشخیص هویت انسانی کاربر.
۳ + ۱۱ =

Solve this simple math problem and enter the result.‎ E.g.‎ for 1+3, enter 4.‎